Peugeot, yeni marka manifestosu “The Language of Attraction”ı tanıttı

Peugeot, yeni marka manifestosu “The Language of Attraction”ı tanıttı

Yeni marka manifestosu, Peugeot markasının rönesansını; “göz alıcılık”, “duygu” ve “mükemmellik” olmak üzere üç marka değerinin birleşimi olan “The Language of Attraction” aracılığıyla ifade ediyor. Aslanlı...

Yeni marka manifestosu, Peugeot markasının rönesansını; “göz alıcılık”, “duygu” ve “mükemmellik” olmak üzere üç marka değerinin birleşimi olan “The Language of Attraction” aracılığıyla ifade ediyor.

Aslanlı markanın “göz alıcılığı”nın yeni yorumu, Amerikan kreatif ajansı Doner tarafından hayata geçirildi. Bu manifesto, önce İngiltere’de, ardından Fransa’da gösterilen bir reklam filminde ortaya çıktı. Söz konusu reklam filmi, Aralık sonundan itibaren ise Avrupa ülkelerinde ana akım televizyon kanallarında ve dijital kanallarda gösterime girecek.

Sanat eserleri bizleri kendine çeker. Çünkü onlar “bizimle konuşuyor” ancak kelimelerle değil, direkt duygularımıza hitap ediyor. Çünkü sanat eserlerinde bizi gerçekten çeken şey kalbimize hitap ediyor oluşlarıdır. Bu nedenle Peugeot’lar sadece metal ve camdan oluşmuyor. Aynı zamanda göz alıcılık, tutku ve köklü bir tarih barındırıyor. Markanın yeni Peugeot 408 gibi yeni modelleri, mutlaka zamanın ötesinde göz alıcı olmalı ve Peugeot ekiplerinin yaratıcılığının yansıması olan bu fastback tasarımı gibi yeni siluetlerle beklenmedik özellikler sunmalı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.